Till dig som tagit min grabb...

och bytt ut honom mot en odräglig liten skitunge...
Kan du SNÄLLA LÄMNA TILLBAKA HONOM?

Grabben måste ha vaknat som mr. Hyde idag.
Han ville ha frukost, så han väckte mig med en tackling, och sen fick jag höra diverse svordomar innan jag blev mordhotad och slagen. Mysig start på dagen. Eller kanske ungefär INTE.

Jag känner mig inte direkt som årets morsa när jag höjer rösten,
men jag har tämligen högljutt förklarat att hans beteende inte är okej.

Jag brukar inte skicka in honom på rummet i vanliga fall... Och det gjorde jag inte idag heller, han fick stanna kvar i sovrummet. Kom på att det är tråkigare att sitta där och uggla än på ett rum fullt med leksaker.

Efter ett tag smög han ut till soffan och surade medan jag åt frukost, och det tog ungefär tio minuter innan han ropade på mig.

- Mammaaa... Ska du inte fråga om jag har skärpt mig nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback