Celebrating three decades of ME!

Igår fyllde jag 30!
HIPP HIPP HURRA osv osv.

När jag kom till jobbet på morgonen så väntade blommor och ett litet paket på mig på mitt skrivbord!
Tack och lov var det ingen som kom och sjöng och grejade - att slippa vara i centrum för uppmärksamhet var som en liten present det också. Och så får man visst tre extra semesterdagar från det år man fyller trettio. Man tackar!

Och så fick jag ju faktiskt en massa böcker i present också.
Av mig själv. En väldigt bra present måste jag säga, jag visste tydligen precis vad jag tycker om att läsa!


Kommentarer
Postat av: Micke

Sex, drugs and rock'n'roll böcker... Är det något du försöker säga? :-P Du har missat Freddie Mercury biografin btw. Den ligger i min att läsa hög som jag snodde hos brorsan.

2013-01-07 @ 13:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback