Hääppi Njo Jeer

 
Jaha. Nytt år och grejer.
Kalendern slutade ju den 31:a december, så jag trodde att jorden skulle gå under! Men se på fan, ingenting hände. Konstigt.
 
På nyårsafton blev jag inbjuden till familjen Mikko-Sundbris.
Dom försökte bjuda mig på mat, fast det gick väl sådär, och jag hade med mig en apelsin- och pepparkakscheesecake som fredsgåva.
Jag kände mig lite som en katt bland hermelinerna, inklämd mellan barn, inte-mina-släktingar och Eve och Jonne, men det var skönt att inte behöva vara helt ensam. STORT TACK för att jag fick vara hos och med er!
 
Vid elvasnåret gick jag till Ferrum. Nykter, ensam och en av de äldsta på stället. Inte min bästa nyårsafton, om vi säger så. Men Red Surface spelade grym musik och gjorde den lite bättre iallafall.

Och som vanligt skippar jag nyårslöften. Inte min grej.


I'm gonna miss you, it's gonna hurt too
But it's only because I love you
Just remember, when you're lonely
That I'm thinking about you only


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback