Nu ska ni få vara med på ett hörn

Så jag städade bort julen idag.
Måste säga att jag höll ut ovanligt länge den här gången.
Mest för att julgranen var den enda belysningen jag hade i vardagsrummet, men ganska mycket för att jag har varit lat också.
 
Lyckades hitta fönsterlampor som jag hade glömt att jag hade, så det löste sig ju rätt fint ändå.
Gillar att fixa grejer själv. Känner lite sådär LOOK WHAT I HAVE CREATED typ. Samma sak varje gång jag ser kökssoffan också. Mkt nöjd! Fast missnöjd. Fast nöjd ändå.

Anywhooo... Nu när julgranen försvann blev det ju fasligt tomt i hörnet. Bortsett från den där stora tjusiga sladdknuten där då förstås, men den låtsas vi inte om nu.


Vad ska jag göra av mitt hörn? Tänkte fåtölj och mysig läshörna först, tills jag kom på att jag för det mesta faktiskt har en stor soffa med divan alldeles för mig själv.
Sen tänkte jag staffli och målargrejer, ritbord eller typ nåt litet databord (snark).

Sen tänkte jag elpiano, och kände bara att JA!
Min plånbok höll på att skratta ihjäl sig.

Så kom gärna med förslag! Jag försöker tänka, men i min hjärna sitter jag bara och spelar piano.


Kommentarer
Postat av: mamma

Staffli och målargrejor så klart!

2013-01-10 @ 21:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback