Operation: Kökssoffa

(Förlåt för att jag tvingar på er värdelösa mobilbilder, men det är allt jag har.)

Jag har slipat, spacklat, grundmålat två varv och sen målat två varv till med lackfärg. Jag har svettats, plågats och svurit över alla jääävla pinnar.
Tyget är alldeles för hårt och funkar inte som soffklädsel och måste bytas... men duger så länge.

Jag är absolut inte nöjd, men känner att det funkar iallafall.
Den är ju finare nu än vad den var innan oavsett.
 
Om jag aldrig nånsin behöver måla en kökssoffa igen så är det heeeelt okej!


Eller okej, fine, jag erkänner - det var faktiskt ganska roligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Den blev jättefin och var stolt över det :)

Kram Eva

2013-01-26 @ 10:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback