Jag har bränt mig idag!

Det har varit helt underbart väder idag också! Över 15 grader i skuggan och knappt några moln på himlen.
Lite blåsigt har det varit, men det har bara varit skönt med lite fläktande i värmen.
Jag har varit ute och krattat och donat på gården nästan hela dagen, och jag har faktiskt bränt mig!
Hade varit coolt om jag hade lyckats bli lite brun.

Snön smälter som sagt hur snabbt som helst.
Jämför bara diket som vi grävde i snön igår...

Igår såg det ut såhär när vi var klara:


Nu ikväll såg det ut såhär:


Imorgon ska det tydligen också vara soligt, men inte lika varmt... Och Eve berättade att de har lovat SNÖ nästa vecka.
Det är ju nästan så att man vill skjuta sig.

Hur ska mina stackars blommor klara sig? Det har ju börjat växa i trädgården nu, inte får det komma snö nu!
Humlen hade börjat få små skott såg jag idag, blommorna i rabatten har börjat våga sig fram - för att inte tala om ogräset!
Kolla bara - min blomma som jag inte minns vad den heter, men den LEVER ju:



Jag vet att bilderna inte är världens bästa, men det är inte min mobilkamera heller.
Nu ska jag fanimej sova. God natt!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag har börjat bli brun redan, men här har man kunnat gå i t-shirt några dagar. Till och med shorts! =P

2009-05-03 @ 13:34:53
Postat av: nm

det går som inte att vara positiv ett helt inlägg va?!

2009-05-03 @ 13:36:48
Postat av: Sofie

men för i helvete, har du märkt det först nu?

jag är pessimistisk och kommer alltid vara

2009-05-03 @ 17:09:03
URL: http://annikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback