Zzzz.....

Jag har knappt sovit inatt. Jag var ganska död i morse... Lyckades somna vid midnatt, men vaknade vid två då Adrian vaknade med ett tjut och ville komma och sova med mig. Sen dess har jag bara legat och snurrat. Jag räknade stjärnor, kollade klockan med jämna mellanrum, ställde in volymen på väckarklockan, funderade på att sms:a Roger... Fy vilken natt. Sen somnade jag såklart en stund innan väckarklockan ringde. Snark.

Adrian snarkade på, och var lika svårväckt som han alltid är när vi inte är lediga. Så fort det blir någon form av ledighet så ska han ju upp senast 7... Hopplösa unge. I morse var han i alla fall på bra humör, och inte såå trotsig. Jag blir tokig av att alltid behöva tjata och på att behöva brotta ner honom för att få på honom kläderna. Idag gick han åtminstone på toaletten utan att vi behövde börja bråka om det. Alltid nåt.

Kommentarer
Postat av: mosterfoster

Jag vill veta vilken sorts tjut han vaknar med(verka hända rätt ofta). Är det ett "woohoo" eller mer ett "tjottaloo"?

2009-11-12 @ 15:08:13
Postat av: Sofie

De varierar lite beroende på typ av dröm, men oftast är det något i stil med "aaahhhiiiii".

Kirunas Tarzan?

2009-11-12 @ 16:43:02
URL: http://annikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback