Silverfallet



Vi var till Silverfallet igår. Sådär helt spontant bara. Vädret var... inte allför dåligt, så vi kände att vi ville hitta på nåt, så Silverfallet fick det bli.
Jag har hört att resten av landet tydligen har sommar nu, men det är då inget jag har märkt av i alla fall. Det kanske kommer. Kanske.

Anywho. Adrian var helt salig. Stenar! Som man kan kasta! I vattnet! Wohoooo!

Jag gick mest omkring och fotade. Jag tror jag tog närmare 50 bilder. Mest på blommor och stenar och sånt där. Jag älskar macrobilder ju. På något vänster råkade jag visst komma med på några av Roger bilder också. Jag vet inte hur han lyckas, men han är mästare på att fota varje gång jag blinkar och/eller gör fula miner.

Anywhooooo. Summa summarum: Silverfallet var najs.

Det ska visst finnas en cache där, men jag kunde för mitt liv inte hitta den. Och jag riskerade fasen nästan livet också. Att praktiskt taget vara in under den där bron är inget jag rekommenderar, men vad gör man inte för en cache? Nästa gång jag masar mig dit är det bäst att cachen går att finna, annars... perkele!

Kommentarer
Postat av: Emma

ååh vilken härlig bild!

2010-06-16 @ 23:41:48
URL: http://eengwall.blogg.se/
Postat av: pelle

Det ser indeed fint ut. Och du, underskatta aldrig nöjet med att kasta stenar i vatten ;)

2010-06-16 @ 23:43:20
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: mosterfoster

Otroligt fin bild med det skira ljuset. Fast jag tror att det är förbjudet att kasta sten där, såg nån skylt om det.

2010-06-17 @ 10:57:57
Postat av: S

Nu blev jag osäker, men kasta stenar tror jag man får, men däremot har jag för mig att man inte får ta med stenar därifrån.

2010-06-17 @ 17:25:23
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken fin bild. Älskar silverfallet!

2010-06-17 @ 20:25:27
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: Eva Öhrn

Vilken vacker bild men ni fotar ju så bra!

2010-06-17 @ 22:14:41
Postat av: Eva Öhrn

Tänk vad härligt att ha den som en fondvägg!

2010-06-17 @ 22:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback